黃子華棟篤笑金句收集

Cong Ding
4 min readMay 1, 2019

--

無意之間喺知乎度睇到條問題『你喜欢黄子华的哪条金句?』。呢段時間自己一個人喺出邊生活好無聊,因此重溫咗好多子華嘅棟篤笑,寫埋落嚟打發無聊時間。

兒童不宜

  • 以下係英文翻譯:Ladies and gentlemen, if you can understand English only, S-O-R-R-Y.
  • 所以,有時我哋叫冚家剷作乜嘢?冚家富貴。
  • 點解要俾你投胎呀?我躉樓未供完啊。
  • 你喺黃埔住最大嘅好處係咩呀?你好容易知道邊個係自己友嘅。即如果你唔係誠哥嘅人,你個電話係收唔清嘅。
  • 而事實上又有乜嘢係快樂得過,你明知道聽日要返工,而你聽到天文台講:現時三號風球現正懸掛,颱風馮馮正在逐步逼近本港,稍後可能會懸掛八號風球。你即刻會變成咗一個馬迷係咩?八號!八號!八號!八號!果然,凌晨兩點鐘,颱風馮馮正式成為八號。你第一時間就打電話俾你老友阿堅、阿強同埋阿祥,你啱啱攞起個電話啫,門鐘就響起,你一開門,就係阿堅、阿強同埋阿祥。開枱!快樂!無比嘅快樂係咪?凌晨六點鐘,所有風球除下。
  • 呢個世界唔好話唔可能!喇呢句說話我係贊同嘅,各位,呢個世界冇嘢係唔可能,不過喺呢一個薪酬呢,就幾唔可能。
  • 甘生,我為咗呢份工,我係可以鞠躬盡瘁,死而後已,不過當時我係用英文講,大家都知道,真心說話,用外語講,真心好多呀。Mr. Kam, I am going to try so hard, I die. 阿唔係唔係唔係,死而後已翻譯:I die afterwards.
  • 咁當時我同甘生講我可以鞠躬盡瘁死而後已,甘生點樣答覆我呢?甘生就話喇,我哋喺呢個階段大家唔需要承諾太多嘢。我當時心諗如果每個女仔好似佢咁冷靜,我呢世都無運行。亞 Mary 我真係好愛你我永遠都愛你我永遠永遠都愛你。 — — Mary:喺呢個階段大家唔需要承諾太多。
  • 即人哋明明係出千,你同佢講:等錢使點解唔試下申請綜援呢?
  • 所以嚴格上嚟講,你每個月抵俾我嗰份,唔係糧,係賠償。有乜嘢分別?分別就係:你出糧比我,我要多謝你;你俾賠償比我,你要加多聲:對唔住。
  • 冇錯,你係你呢套戲嘅主角,問題係,你呢套戲嘅戲名係叫做『茄喱啡的一生』。
  • 譬如大家都知喇,我哋廣東人最勁嘅嗰六個字嘅啦:『登2登5登2登2登3登1』,你知啦。咁我會聽到咪呢?即我係會直接將啲轉作譬如係:『請你好好放低』咁樣,所以我冇問題㗎。
  • 茄喱啡做感情戲嘅特點係乜嘢?冇感情囉;茄喱啡做動作戲嘅賣點係咩?冇動作囉。
  • 船到橋頭自然直喇,但係撞到冰山特別彎。
  • 步飛不妨食過份,出貓唔好太高分。
  • 『我好鍾意返工呀』,你話唔係鬼上身點講得出呢句說話。
  • 你去馬檻,你只不過係一個嫖客。你爆馬檻,你就係阿爾蓋達。
  • 化妝就係,你落咗妝我重認得你就叫做化妝。你落咗妝我唔認得你,嗰啲叫做喬裝。
  • 新嘅一代男士呢講究嘅係三不嘅主義,第一,我哋係不主動;第二,我哋係不抗拒;第三,最緊要,我哋係不負責嘅。
  • 各位,男人唔係不主動,係成日都蠢蠢欲動;唔係不抗拒,係不能抗拒。我哋唯一比較可以做得到即係不負責。
  • 所謂談情說愛好多時候同綁票勒贖根本係冇分別嘅,即係『你能夠乖乖的留返喺度唔係無事囉?你做乜要逼我咋?我都唔想啦!』
  • — — 子華:有乜嘢係冇拗撬?乜嘢都有拗撬! — — 觀眾:回水! — — 子華:回水,有冇人係唔同意?全場同意係咪? — — 觀眾:係! — — 子華:最重要嗰人(指向自己)同唔同意?點會冇拗撬呢?

洗燥(unfinished)

  • 做人冇公關,食屎架啦。
  • 咁斯文敗類嘅相反詞係咪呢?麻甩君子阿。
  • 有好多人係唔知道,飲水都係一種表演嚟㗎。
  • 陳茂波個老婆去殺人呀?佢夠膽開劏房啫,唔通夠膽劏人?
  • 到時唔係你話你有錢入得嚟嘅,入得嚟嘅,一定係要唔夠錢使,因為只有呢啲觀眾先至有最大嘅熱情,嗌回水。
  • 如果你能夠去到卡拉OK埋單嘅時候第一個企起身:『哎,大家唔好爭』,然後睇都唔睇張單攞張黑卡出嚟,OK,就咁掉落出去:『唔使找啦』,呢一啲就叫做花天酒地。如果你每一次埋單都要鏖醒你哋朋友:『唔好扮嘢呀!重差一份嗱!』,呢啲就唔係叫做花天酒地,呢啲係叫做呼天搶地。
  • 點為之慰爆自己呢,各位。好簡單:冇頭髮,去洗頭;屋企冇掟方行架啦,買啲家私添;冇車位,買部車。
  • 我計劃買部車計劃咗三年喇當年,無論我點計,計點我論無,計無我論點,我都計唔掂。

嘩眾取寵(TODO)

娛樂圈血肉史第二集(TODO)

--

--